2017. november 19., vasárnap

Mindig mindenben

Én, mielőtt leültem ebédelni, elmentem a boltba, hazacipeltem a krumplit, a húst, a paradicsomot, a lilahagymát. Megpucoltam a krumlit, hasábra vágtam, klopffoltam a húst, paníroztam. Olajat öntöttem a serpenyőbe, kisütöttem a krumplit és a húst. Felcikkeztem a paradicsomot, apróra vágtam a lilahagymát, öntöttem rá ecetet, cukrot. Lepakoltam az asztalt, megterítettem. Bekiabáltam a szobába, hogy jöhet enni.

Ő, mielőtt leült ebédelni, nézte a tévét. Mikor kijött a konyhába, megkértem, hogy vegye ki a paradicsomsalátát a hűtőből, és szedjen belőle a kis tálkákba.

Ő erre: jó, persze, szedek, de miért kell nekem MINDIG MINDENBEN segíteni.

Ó, szingli horda, csatlakozhatnék?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...