2021. október 18., hétfő

Kertlátogatás

 Az elmúlt hetekben többször szembe jött velem az FB-n egy poszt, hogy meg lehet látogatni a Zöld Pagony kertet. Olyan csábító fotókat tesz fel mindig a kert tulajdonosa, gondoltam, jó lenne látni ezt a szép helyet, és személyesen kérdezni azt, aki létrehozta. 
 Szombaton reggel nagyon rosszul ébredtem, szürke volt a világ, el sem akartam menni, már nem vonzott, hogy a kibumlizzak a város másik felébe villamossal, busszal. De aztán kisütött a nap, így aztán összekaptam magam, és elindultam. Amikor az Örs Vezér terétől fél óra buszozás után leszálltam a Pesti út mellett, megláttam a LIDL parkolót, kicsit megijedtem, hogy felesleges volt az utazás. 
 Amint megálltam a kert előtt, ez az érzésem szertefoszlott, mert már az utcán gyönyörű nyírfák, színes mogyoróbokrok, japán juharok fogadtak. Megjelent a kert létrehozója, gondozója is, aki teljesen lenyűgözött. Nem vagyok az a lelkendező típus, de ilyen kedves, előzékeny vendéglátóval nem találkoztam még. Érezni lehetett, hogy nem csak beszedi a pénzt a kalauzolásért, hanem valóban örül, hogy itt vagyunk. 
 Nem sajnálta tőlünk a tapasztalatait, mosolygós volt, jókedvű, teljesen feltöltődtem a közelében. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...