2016. december 10., szombat

Advent mifelénk

Jó, hogy emberek milliói számára a karácsony egyet jelent az esztelen vásárlással, mert így a kereskedők egy rakás akcióval táplálják az őrület tüzét. Ennek köszönhetően én is a szokásosnál jóval olcsóbban jutok hozzá egy-egy darabhoz a bronz-, ezüst- vagy aranyvasárnapokon.


Ma például 4000 forintért kaptam gyönyörű mélybordó sötétítőfüggönyt a nappaliba. Mondjuk az adventi készülődésbe én is belecsavarodtam kicsit, az egész lakás bordó és arany színű. F-nek kellene egy érmet adományozni, hogy még nem tette szóvá a mindenhová bőven adagolt üveggömböket, csengettyűket, mécseseket, fenyőágakat.


Mások degeszre eszik magukat karácsonykor, nekem meg a dekorálástól áll majd ketté a fülem. De tehetek én arról, hogy olyan jó ilyenkor a hidegből bejönni a jó meleg, mély színekkel és csillogó fényekkel teli, narancsillatú lakásba?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...