2020. december 26., szombat

Felőlem mehet

Nem akarok hálátlannak tűnni tényleg, de részemről elmehet 2020 a... szóval pihenni.

Megínzott ez az év, semmit sem hagyott úgy véghezvinni, ahogy szerettem volna. Amikor kiderült, hogy vége a munkahelyemnek, elterveztem, hogy tavasszal elmegyek egy több hetes elvonulásra a kiskutyával. Kibérelek egy szobát a Balaton felvidéken, és gyalog meg bringával körbejárom a vidéket. Ahogy lezártam az ügyeket a munkahelyemen, lezárták az országot is. Hetekig telefonálgattam, de csak ment a töketlenkedés, senki nem tudta megmondani, hogy lehet-e szobát kiadni. Mire választ kaptam, addigra tele volt minden szállás home office-ban dolgozó nagymenőkkel.

Kihasználva a szobafogságot, végre befejeztem a tavaly elkezdett tanfolyamomat, és megszereztem a life coach végzettséget, és azzal a lendülettel beiratkoztam tréner képzésre.

F. is home office-ra ítéltetett, egész nap telefonon konzultált a kollégáival, és megtapasztaltam, hogy a programozók társalgása idegörlő. Így aztán ahogy beköszöntött a nyári szünet, leköltöztem a húgomékhoz. A nagyobbik keresztlányom 13 éves, a kicsi 3. Annyira jó volt velük, hogy ezért szívből hálás vagyok ennek a borzalnas évnek. 

A másik, amit 2020-nak köszönhetek, az, hogy a telkemet bővíteni tudtam. Még nem készült el minden, de tavasszal már a saját picike nyaralómban aludhatok, ami egy utcára van a húgoméktól.

Közben állást kerestem, de még meghirdetett helyek sem voltak, nyáron be sem hívtak sehová. Nagyon kétségbe voltam esve, amikor lefektettük a lányokat, és bevonultam a kis szobámba, kisírtam a szemeimet is. Volt, hogy hintáztattam a kislányt a kertben, és közben potyogtak a könnyeim. Végül decemberben szólt egy volt kollégám, hogy egy helyre nagyon keresnek embert, szerinte pont nekem való. Behívrak interjúra, este már szóltak, hogy tudok-e kezdeni két nap múlva. Tudtam. 

Most pedig a Bükkben egy barátunk kis nyaralójában vagyunk F.-el. Az idő vacak, de az erdő szép, csend van, és egy kis kandalló adja a meleget. 

A karácsonyon túl vagyok, várom, hogy ez az év menjen, és jöjjön egy szebb, vidámabb, túrákkal, telekkel, vidámsággal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...