2016. február 17., szerda

Munkahely és szex

Az FB-n ma bejelölt két férfi is, akiket holtbiztos, hogy nem ismerek. Nem vagyok egy facebook guru, nem is nagyon érdekel, hogy ki hány bolyhoskiscicás vagy cukikisbabás fotót oszt meg naponta, úgyhogy gondoltam, kifaggatom a fiúkat a munkahelyemen, mert ők aztán minden mozdulatukat dokumentálják a neten. 

Én: Miért jelölnek be engem ismeretlen férfiak a facebukkon?
Fiúk: Szexért. 
Én: Hogyan lenne már szex abból, hogy valaki bejelöl egy nőt, akit még sosem látott?
Fiúk: Könnyen.
Én: De ezek tök öreg pasik. Biztos, hogy nem fogok ilyen vén hülyékkel szexelni.
Fiúk: És ha fiatal jelöl be?

Ennél a pontnál inkább kimentem a teraszra, és ettem egy csokit. Úgy látszik, a pasik már érzik a tavaszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...