2016. szeptember 26., hétfő

Jó reggel

Reggel lekéstem a villamost, de nem bántam meg. A következő járművet egy idősebb férfi vezette, aki nem az automata hangot kapcsolta be, hanem ő mondta be a megállókat és mindenféle jópofa dolgot. 

Ilyeneket hallottunk, hogy "Úgy nézem, ez a Gárdonyi tér.", "Előttünk áll a 47-es villamos, aki nem volt felmentve tornából, megpróbálhat átszállni, megspórolhat egy lámpaváltást." "Áldja meg a napjukat az ég, köszönöm, hogy villamossal utaztak."

Tök jó hangulatban értem be a Deák térre, és hogy tökéletes legyen a reggelem, elkanyarodtam a Cserpes felé egy kakaós csigáért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...