2016. szeptember 19., hétfő

Kompatibili

A kurva nénikéjét a svéd bútorfarigcsáló cégnek. Nem elég, hogy egyre több a műanyag holmi náluk, de állandóan variálnak az árukészlettel. 

Jó pár éve beleszerettem azokba a fából készült rácsos polcokba, amelyeket ugyan eredetileg kamrába szánnak, de úgy gondolom, amikor az ország felének raklapbútorok vannak a nappalijában, én is tarthatom a könyveimet és a tévémet ilyen jó kis szellős polcokon. 

Elkelne néhány új tároló a nappaliba, ezért gondoltam, az alacsony tévéállványt kibővítem kicsit. El is mentem az Őrsre, megvettem a két új polcot. Otthon aztán kiderült, hogy a svédek spórolnak és ma már keskenyebb léceket használnak mint korábban, így ezek a polcok 5 cm-rel kisebbek mint a korábbiak.  Most vagy veszek még három polcot, a régieket pedig besorakoztatom a kamrába, vagy lemondok a bővítésről. 

És akkor még mi magyarok mondjuk, hogy ilyen is csak itt fordulhat elő. Dehogy. Svédországban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...