2021. április 13., kedd

Szülihét

 Van, amikor szórakoztat a sógorommal való huzakodás, de mostanában inkább fáraszt. Egy bántalmazó puhapöcs, nem tudom szebben mondani, aki állandóan alázza, kioktatja, kritizálja a húgomat. Minden percét ő akarja beosztani, feladatokat oszt neki egész nap. Engem rühell, legszívesebben nem is látna, de fél is tőlem, ezért inkább sunyi módon tesz keresztbe, amikor csak tud. Amikor náluk vagyok, mindig keresztbe szervez valamit, vagy amikor mi lányok pihennénk, filmet néznénk, akkor munkát ad a húgomnak, ami baromira halaszthatatlan. Mert ha egy nappal később lesz 30 centivel arrébb pakolva valami farakás az udvaron, akkor vége a világnak. 

 Ez a huzakodás ment a húgom szülinapja kapcsán is. 40 éves volt múlt csütörtökön, és már hónapok óta sóhajtozik, hogy milyen jó lenne egy buli. A sógorom benyögte, hogy ő csak olyan bulira hajlandó, amelyen az ő haverjai !!!! vesznek részt. A húgom barátnőit ő nem akarja látni, mert büdös kurva mind... Na, most jól jött a covid, mert a létszámkorlátozásra hivatkozva kitaláltam, hogy vasárnapra szervezzen bulit sógorom a haverjaival, én majd szombatra rendelek étteremből egy vegyestálat ebédre, utána áthívom húgom legjobb barátnőjét, és tartunk csaj (és gyerek) bulit, amíg sógorom dolgozik. 

 Barátnő oltott, mi oltottak vagyunk, barátnő sütött egy isteni finom Jaffás tortát is. Én csináltam füstölt sajtos ropogóst leveles tésztából. A keresztlányaimmal feldíszítettük az udvart rózsaszín lufikkal, pink felirattal. Nagyon jót beszélgettünk, nevetgéltünk, sütiztünk. A fő attrakció az volt, hogy a rendezvény két óvodás résztvevője sorban kidurrantotta az összes lufit, majd földön fekvős hisztit rendeztek, hogy fújjuk vissza őket. 

 Másnap a buli alatt vigyáztam a gyerekekre, hogy a szülők tudjanak bulizni. Néhány szót én is beszélgettem néhány vendéggel, de nincs sok közös témám elvált hegesztőkkel, akik vagy a volt feleségüket szídják, vagy a külön élő kamasz gyerekeikre panaszkodnak. Mondjuk aranyosak voltak, az egyikük kivitt a vonathoz, és mondta, hogy látja, hogy nagy a táskám, felsegítsen-e a vonatra. Nem kellett, de kedves volt, hogy megkérdezte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...