2021. április 4., vasárnap

Áldott

 Azt hiszem, ennél nem nagyon lehet lejjebb venni a húsvéti készülődést. 

 Egyetlen körrel elintéztem a bevásárlást, főztem tojást, sütöttem füstölt tofut, F-nek és apukájának sonkát, reszeltem retket, volt almás torma, F. sütött kalácsot és hozott marlenkát.

 A húsvéti dekoráció két percig készült, a legnehezebb az volt, hogy kitaláljam, melyik dobozba tettem a pici tojásokat. 

 A böjt nem igazán jött össze, én amúgy sem eszem húst, nekem az édességekről való lemondás lett volna a felajánlás, de hagyjuk, remélem az igyekezet is számít...

 Pénteken kirándultunk, elmentünk Tatára, és sétáltunk egy kicsit, messzire kerülve mindenkit. 

 Szombaton pedig jött kései ebédre F. apukája. Ő 92 éves, egy éve csak 3 méterről láttuk, amikor vittünk neki csomagot, amit letettünk a küszöbre. Ő nekünk nagy kincs, az egész család óvta, nehogy beteg legyen, ő pedig hihetetlenül fegyelmezetten tartotta magát, csak a ház körül sétált, úgy, hogy ne találkozzon senkivel. Mozognia kellett rendszeresen, mert volt már trombózisa, az orvos írta elő a sétákat. Már beoltották, védett, mi is kaptunk oltást, úgyhogy az orvos és a nagy család engedélyével jöhetett hozzánk bulizni.

 Tegnap sokáig volt nálunk, nagyon szeretek vele beszélgetni, mert naprakész a politikában, a gazdaságban, a régi dolgokra is emlékszik, és nem úgy, hogy nosztslviázgat, hogy bezzeg Kádárnál minden jobb volt, hanem komolyan lehet vele társalogni. 

  A járványról azt mondta, hogy olyan, mint a háború, amit kiskamaszként élt át, annyi a különbség, hogy most legalább valamit tehet az ember magáért, mert hordhat maszkot, kérhet oltást, akkor pedig, ha elhurcoltak valakit vagy lebombáztak egy várost, ott nem nagyon volt esély a túlélésre. 

 Érdekes volt ezt hallani, tényleg rengeteget számít, mihez viszonyít az ember.

 Remélem, hogy ez a húsvét már egy reményteljesebb élet kezdetét jelzi, és a nyár már nem csak szünetet hoz a covidban, hanem a végét jelenti. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...