2015. április 6., hétfő

Barátnők

Felettébb keserves emberkísérletek után végül rájöttem, hogy teljesen felesleges az általam szeretett, de alapvetően különböző embereket egy helyre erőltetni ünnepeken. Ha így teszek, az lesz a vége, hogy a sógorom megsérti F.-et, a kisöcsém nekiugrik a húgomnak, a sógornőm mindenki előtt lehordja a nagyöcsémet, én meg legszívesebben lemészárolnám mindegyiküket.

Ezért aztán meggyőztem a famíliám tagjait, hogy családilag egyszerre csak két pár jön össze, és nem kell minden ünnepen mindenkinek látnia egymást. Így aztán a két öcsém bulizott együtt, mi lányok pedig a párjainkat szabadságra engedtük, és csajos napot csaptunk. 

Ettünk, ittunk, sütiztünk, Csingiling rajzfilmet néztünk, és legóztunk. Utóbbiakat magyarázhatnám azzal is, hogy a hét éves keresztlányom is velünk tartott, de nem mondanék teljesen igazat. Elképesztő, mennyit fejlődött ez a játék az elmúlt években. A Lego Friends figurák hihetetlenül jól néznek ki. Ilyennek képzeltem kislány koromban a tökéletes játékot, hihetetlenül vágytam arra, hogy legyen rózsaszín meg világoszöld legó kocka, pink virágok. És tessék! A babák gyönyörűek, nekem a fekete Emma a kedvencem, én azzal voltam végig. Azon gondolkodtam, hogy van olyan terápia, hogy a traumák feldolgozásához az embernek végig kell élni gyermekkori élményeket. Az nem lehet terápia, hogy felnőttként megveszi az ember azokat a játékokat, amelyekre gyerekkorában csak vágyott?

Ráadásul a kislibának elképesztő fantáziája van, jó kis történetet talált ki megint. Építettünk egy nyaralót, ahol az ő babája kerti sütést, majd pizsamapartit rendezett. Csináltunk grillsütőt, nyugágyakat, óriás kivetítőt, a kutyáknak - mert az is volt minden babának - külön kenneleket, foteleket, medencét, árnyékos hűsölőhelyet, szóval nagy buli volt!

Aki mindebből az szűrte le, hogy újra gyerek akarok lenni, téved. Nagyon jó volt, hogy amikor a keresztlányom bedurvult, és elkezdett basáskodni a játékban, akkor nem kellett megküzdeni vele a vezérségért, hanem simán le lehetett szerelni azzal, hogy ha nem hagyja abba, akkor mehet a sarokba. Hiába, kemény a hét évesek világa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...