2015. június 28., vasárnap

Hmm

Egyszerre sajgott a fél fejem és görcsölt a gyomrom tegnap, mert csütörtökön műtötték az egyik fogamat, és vírusos gyomorfertőzést is kaptam, remélem a kedves Univerzum ezzel egy időre letudta a szivatásomat. Így aztán a Cataflamoknak köszönhetően szombaton reggel úgy néztem ki, mint akit a kutya szájából szedtek ki. Mivel egyedül voltam itthon, muszáj volt elindulni bevásárló körútra.
 
Először csak magamra akartam ráncigálni valamit, és nekiindulni úgy natúr. Aztán erőt vettem magamon, megmostam a hajam, kifestettem a szemem, vasaltam blúzt, ha esetleg összeesem a piacon, mégse a csövesekkel tegyenek egy kórterembe.
 
A vásárlástól felélénkültem, így aztán gondoltam, távolabb merészkedem a lakástól. Elmentem egy Auchan, Möbelix, ALDI, OBI körútra, a pénzszórást majd hónap végén arra fogom, hogy a gyógyszerektől elveszítettem a józan ítélőképességemet. A barkácsáruházban álltam sorban, amikor észrevettem, hogy a másik pénztárban lévő eladó engem néz. Gondoltam, nem érti, miért ácsorgok a sorban, amikor nála nincs senki. Gyorsan átléptem oda, de eszembe jutott, hogy talán azért nincs nála senki, mert zárva van, óvatosságból megkérdeztem, hogy jöhetek-e.

Erre az volt a válasz, hogy akinek ilyen jó táskája van, annak csakis nála a helye. Nem értettem, aztán ránéztem a táskámra, láttam, hogy az van ráírva I love. Az eladó vigyorgott, nekem pedig leesett, hogy itten most flörtölve van velem.  Mamám, de rég volt már hasonló... Amikor az ember lánya párkapcsolatban él, valahogy annak az egy férfinak a kedvességeivel és gaztetteivel van elfoglalva, észre sem veszi, hogy léteznek más pasik is. De azért ez most jól esett. Egyszerre ki is állt a fájás a fejemből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...