2016. január 8., péntek

Szingliadó? Megzakkantál?

Néha annyira unom, hogy ennyi hülye zsúfolódott össze ebben a kicsi országban. De tényleg. Sosem akartam máshol élni, én aztán tényleg elmondhatom, hogy nekem a Balaton a Riviéra. Éppen ezért én ebben az országban szeretnék normálisan élni. Úgy, hogy senki nem vizsgáztat életből, nem kéri számon a magánügyeimben hozott döntéseimet.

És akkor olvasom, hogy holmi ifjúsági tagozat - jaj, ugye tudjuk, mire jók a pártok ifjúsági tagozatai - osztja az észt arról, hogy szingliadó kellene. Gyógyegérék nem ebben az országban élnek? Nem tudják, hogy a családi adókedvezmény éppen azt szolgálja, hogy a gyerekesek kevesebb adót fizessenek, mint akiknek nincs gyerekük? Én ezt nem is tartom rossznak, hiszen aki gyereket nevel, az a jövedelme nagyobb részét a csemetéjére költi. Akkor most miért kell bedobni ezt a témát?

Épp elült a vihar, amit Nagy Dalnokunk kavart agyatlan nyilatkoztával, hogy mi is egy nő dolga, erre most ez? Nem foglalkozhatna mindenki a saját dolgával? A keresztény fiatalok pedig olvasgathatnák a Bibliát, hátha megtalálják benne azt a részt, hogy "Ne ítélj..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...