2021. december 31., péntek

Csajos karácsony

 Mindig vágyakozva kérdezgeti húgom és Nagylány, hogy milyen szállodában karácsonyozni, ezért idén őket is el akartam hívni Pécsre. A sógorom nem akart jönni, mert "milyenmáaz", őt pedig azért nem lehetett egyedül hagyni. Ezért úgy döntöttünk, hogy a két ünnep között elmegyünk csak mi csajok pár napra. F-nek is felajánlottuk, hogy jöhet, és akkor külön szobában alszunk, de nem élt a hihetetlen lehetőséggel. 

 Én nem akartam még három napot Pécsen töltetni, ezért úgy döntöttünk, hogy Egerbe megyünk. Egyrészt, mert szerintem ott a legszebb a karácsonyi díszítés, másrészt, mert ott még nem voltak a lányok. Egerben viszont nem találtunk megfizethető áron szabad helyet szállodában, ezért egy kis apartmant béreltünk, ami szuper döntésnek bizonyult.

 Így aztán hazajöttünk F-el 27-én, gyorsan mostam egyet, átpakoltam egy kisebb táskába, felnyaláboltam a csajok ajándékait, és 28-án reggel mentem a Délibe értük. Babakocsival, száz táskával átmetróztunk a Keletibe, és éppen elértük a vonatot. Nem voltak sokan, új szerelvény volt, és két óra múlva meg is érkeztünk. Ott taxiba kellett volna ülnünk, de csak egy órával később lehetett elfoglalnunk a szállást, ezért 40 percig gyalogoltunk karácsonyi cigánykaravánként. Itt volt kicsi hiszti, húgom és Nagylány nem a türelméről híres. Kislány szerencsére elaludt még a vonaton, és fel sem ébredt, amíg az apartmanhoz nem értünk, így ő legalább csendben volt. Kicsit dilemmáztunk, hogy 4,5 éves gyereknek hozzunk-e még babakocsit, de én 800 gyerek nevelése után azt mondtam, hogy igen. Áldom az eszemet, hogy rábeszéltem a húgomat, mert Kislány minden séta alkalmával elaludt, amikor meg nem, akkor egyrészt a milliónyi bizbaszát, másrészt saját magát velünk akarta cipeltetni. 

 Az apartman gyönyörű volt, másfél szobás, konyhával, fürdőkáddal, óriási tévével és wifivel, netflix használattal. Gyerekekkel nekünk nem is kellett más. Reggelit meg vacsorát készítettünk magunknak, ebédre pedig beültünk étterembe. A lányok nagyon élik a fényűzést, mindketten profi módon rendelnek, mindig csak nevetek rajtuk. A Kislány szívószállal kérte az almalevet, azt hittem, megzabálják a pincérek. 

 Nagyon tetszett a csajoknak Eger, a fények, az óriáskerekezés elvarázsolták őket, ráadásul a Dobó tér környékén magyar mesefigurák vannak kitéve. Este persze Vizipókot, Süsüt és PomPom-ot kellett nézni vacsora közben-helyett. Utána karácsonyi rajzfilmek következtek, meg ökörködés. 

Sajnos 30-án haza kellett jönnünk, de jól éreztük magunkat nagyon. Hazafelé is alig voltak a vonaton, aztán még bevetettük magunkat az Etele Plázába vacsorázni, aztán a lányok hazamentek, mert nem akartak másnap a szilveszteri forgatagban utazni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...