2015. február 28., szombat

Felügyelet

Este megkívántam egy kis bringázást, mondtam F.-nek, menjünk egy kört a környéken. Lecibáltam a kerékpáromat a második emeletről, éppen nyitottam a kaput, amikor F., utolért és rám szólt, hogy nem jól csinálom, a biciklinek mindig a jobb oldalon kell lenni, mert csak úgy tudom RENDESEN kitolni, úgy, hogy közben a hátammal támasztom az ajtót. Inkább nem szóltam semmit. Nem mondtam neki, hogy akkor úgy látszik, hozzám nagyon kegyesek az égiek, mert eddig még mindig simán kijutottam a kapun bringástól, pedig nem volt stratégiám. 

Vajon nem kellene nekem elmagyarázni, hogy is van ez a belégzés-kilégzés dolog? Mert most csak úgy veszem a levegőt, ahogy eszembe jut, és lehet, hogy nem is RENDESEN lélegzem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...