2015. május 14., csütörtök

Egyedül

Sokat gondolkodom mostanában azon, hogy az lenne a legjobb, ha szépen összepakolnám a holmijaimat és kisétálnék az ajtón. Úgy érzem, hogy tulajdonképpen mindegy is, itt vagyok-e vagy sem. 

Én aztán nem vagyok az a leány, akit egész nap tutujgatni kell. Feltalálom magam, bármit el tudok intézni, meg tudok javítani, nincs szükségem egy "erős férfira". De társra igen. És nem olyanra, aki egész este sportközvetítést bámul a tévében, hétvégén pedig egyedül vagy a haverjaival kerékpározik valahol.

Egyedül is el tudok menni kirándulni, egyedül is észreveszem én, hogy nyílnak a virágok, csicseregnek a madarak. De nem egyedül akarom látni, hallani mindezt.

Belefáradtam a vitákba, a duzzogásokba, a kibékülésekbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...