2015. november 15., vasárnap

Anyátok helyett...

Az volt a terv, hogy fél tizenkettőre odamegyek a lakásba, leolvassuk a mérőórákat, aláírjuk a papírokat, viszek egy új porszívót, mert a régi elromlott, a régi albérlő elköszön, az új bepakol, és mindenki megy a dolgára. Ehhez képest az volt, hogy fél tizenkettőkor csak én és a porszívó voltunk ott és akkor, ahová és amikorra megígértük.

A régi albérlő a barátjával még komótosan pakolgatta nejlonzacskókba a holmijait, a konyhában még az edények is a szekrényekben voltak. A régi albérlő pedig közölte, hogy még meg sem érkeztek hozzá a költöztetők. Kérdeztem a régi albérlőt, hogy mikorra jönnek érte a szállítók. Kiderült, hogy nem tudott autót szerezni, ezért BKV-val viszi el a cuccait. Kb. harminc csomóra kötött reklámszatyrot. Kérdeztem, hogy nincs legalább egy nagy gurulós bőröndje, hogy abba pakolja? Nincs. Ezért kénytelen voltam kézbe venni a dolgokat, felpörgetni a csomagolást, és felajánlani a hatalmas IKEA zsákomat, amiben a porszívót vittem. Így csak kétszer kellett fordulniuk, és végre balra el.

Az új albérlő két órás késéssel érkezett. Neki a bepakolásban kellett segíteni, mert a költöztetők csak ledobálták a kapu elé a cuccait, és elhúztak azzal, hogy késésben vannak. Így aztán a gyorsanaláírjuk a papírokat helyett egész napos progrm kerekedett a ki- és beköltözésből. Este pedig hívott az új albérlő, hogy én miért nem mondtam, hogy a szobában nem lehet szellőztetni, ő így nem tudja rendeltetésszerűen használni a lakást. Kérdeztem, hogy miért ne lehetne szellőztetni. Közölte, hogy a szobaablakon nincs kilincs, le van szerelve, és le van festve a helye. Itt már tényleg semmit nem értettem. Mondtam, hogy az ablakon nem kilincs van, hanem egy gomb, azzal kell nyitni az ablakot. Állította, hogy nincs ott semmi, le van szerelve a kilincs, és ő nem tud szellőztetni. Mivel reménytelennek tűnt telefonon megüzdeni a hisztijével, villamosra pattantam, és átmentem hozzá. A helyszínen bemutattam neki, hogyan kell felhúzni a gombot és kinyitni az ablakot.

Csak én botlom mindig életképtelen emberekbe, vagy az van, hogy a felnőtt lakosság 90%-a óriáscsecsemő?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...