2015. november 24., kedd

Szilvásvárad

F-et befizette a nővére két éjszakára egy gyönyörű panzióba. Természetesen két főre vette ki a szobát, így én is potyázhattam. Így aztán a hétvégét a Szalajka völgy közvetlen közelében tölthettük. A panzióban négy nő volt rajtunk kívül, csend volt a reggelinél, és este is lehetett nyugodtan pihenni. 

Mit is mondhatnék? Reggel letaroltuk a svédasztalt, aztán jó nagy túrákat tettünk a hegyen. Este pedig kipróbáltuk valamelyik éttermet. Öööööööööö, aztán a tévé előtt boroztunk és chipset ettünk.

Az ősz a hegyekben a legszebb.



Szombaton este megjegyeztem F-nek, hogy csak azt sajnálom, hogy nem láttunk mókust. 

Erre vasárnap reggel ő toppant elénk:



Gyorsan kívántam még néhányat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...