2016. május 13., péntek

Bicepsz

Vajon ki az, aki autó és férfi nélkül megy rózsának való földet és marhatrágyát vásárolni? Igen, jó tipp, én.

Gondoltam, nem lehet húsz liter föld nagyon nehéz, és tulajdonképpen csak a villamosmegállóig kell elcipelni, alig pár métert. A barkácsáruházban persze már rájöttem, hogy ez nem ilyen egyszerű, de akkor már nem volt visszaút, holnap korán reggel megyek a birtokra, útközben már nem tudok vásárolni, úgyhogy nem volt más választásom, nagy nehezen belódítottam a zsákokat a kosárba és irány a pénztár. 

A kijáratnál aztán előszedtem két nagy IKEA táskát és beletuszkoltam a földet meg a trágyát. A csomagokat feldobtam a vállaimra, aztán irány a villamos. Amikor leszálltam, két idősebb szaki lesegítette a csomagjaimat. Az egyik jó nagyot füttyentett, amikor megemelte a szatyrot, ennyit mondott: "Hát, kislány, nem szeretnék sallert kapni magától." 

Nos, ehhez tartsa magát mindenki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...