2015. október 25., vasárnap

Hosszú hétvége

Szabadságot vettem ki - hogy magammal tölthessem. F az őszi szünetben mindig elutazik a gyerekekkel. Hívtak engem is, de amikor végighallgattam a programot: riadó korán reggel, egész napos gyalogtúra, és még az is kiderült, hogy a háznak, ahol megszállnánk, mindössze egy szobája van, így egymás hegyén-hátán aludnánk, valamint, hogy magunkra kellene főznünk, ami azt jelenti, hogy nekem kellene főzni, úgy döntöttem, inkább itthon maradok.

Pénteken kirándultam az egyik barátnőmmel a Hármashatár-hegyen, szombaton este áthívtam pizsama partyra a másik barátnőmet, ma pedig egész nap csak heverésztem. A lakás úgy néz ki, hogy valószínűleg bezáratná az ÁNTSZ, három napig csak pizzát ettem, nem mostam, nem tanultam. De jól szórakoztam, és végre kipihentem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...