2021. március 13., szombat

Lazítás

 Úgy volt, hogy a vizsgára készülök a hosszú hétvégén, de a járvány miatt elhalasztották 2 hónappal. Az online vizsgát... Hogy ne fertőzzük meg egymást a zoom roomban? Mindegy is, ha már így alakult, a hónom alá kaptam a Selymet, és lejöttem a telekre. 

 Tegnap megmetszettem a hatalmas lila akácomat, ami befutja az egész utcafronti kerítést, feltörte az olló a kezemet. Remélem, hogy igaza lesz a kertésznek, aki a netes videójában azt tanácsolta, hogy tavasszal alaposan vissza kell vágni, mert ennyi szenvedés és vérhólyag után megérdemelném, hogy lila virágzuhatag legyen a kerítésem. A szembeszomszédom odajött, amikor vagdostam a hajtásokat, és aggódva megkérdezte, hogy ugye nem vágom ki az akácot, mert olyan szép. Meglepődtem, hogy őt érdekli, mert eddig csak úgy láttam, hogy mogorván elhúzott előttem BMW-vel. Hiába, a férfilélek...

 A kisházban letettük az új linóleumot, de csak a szobában tudtuk, mert kiderült, hogy a pvc ilyen hidegben megkeményedik, megtörik. Hőlégfúvóval melegítettük, hogy be tudjuk passzítani a szobába. Még szerencse, hogy a sógoromnak támadt ez az ötlete. De nagyon jól néz ki már így is a szoba, a tölgy színű padlóval meg a fenyő bútorokkal. 

 Ma rózsát metszünk, meg raklapokból készítünk a csajoknak egy játszóhelyet homokozóval, tégla lépegetővel. Semmi extra nem lesz, csak legózunk a raklapokkal, de a lányok tavaly is szerettek ott játszani az árnyékban. 

 A kert nagyon szép, mondjuk ez most még nem nekem köszönhető, hanem a természetnek, tele van ibolyával, bújnak a nárciszok, jácintok. Remélem, sikerül majd a kertészkedési kísérletem, és nyáron már látszik az én munkám nyoma is.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...