2021. március 23., kedd

Offline

Azt hiszem, én most merültem le. Az elmúlt egy évben betartottam minden szabályt, nem utaztam külföldre, belföldön is csak a telekre, nem voltam kozmetikusnál, csak házhoz rendeltem az ételt, hordom a maszkot, nem találkozom barátokkal. Nem lettem beteg, úgyhogy még a szerencse is mellettem volt.

Én alapvetően jól megvagyok magamban, de 12 hónapja csak a párommal, a húgomékkal, és néha-néha a kollégáimmal találkozom, és már sikítani tudnék, hogy lássak már végre újra igazi, hús-vér embereket. Nincs bajom az online léttel, én is élvezem, ha egy konferencia szünetében be tudok dobni egy mosást, a következő szünetben pedig ki tudok teregetni, de érzem, hogy elengedem magam. Napokig szöszmöszgatyában kószálok itthon, smink, körömlakk, sőt, hajmosás nélkül. Ha le kell szaladnom a boltba, és felveszem a játszós farmerem, az már kiöltözésnek számít. 

Nem gondoltam, hogy ezt valaha kimondom, de emberek közé vágyom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...