2015. július 14., kedd

Szörny

Kiűzött a konyhából egy lombszöcske. Persze, ennek is akkor kell berepülnie, amikor F. ezer kilométerre van. Ebédet kellene főznöm magamnak holnapra, de az a zöld rohadék ott kuksol a plafonon. Az előbb kimentem megnézni, cinikusan lengeti azokat a hosszú izéit. 

A világon két állat van, amit utálok és amitől rettegek, az egyik az éjjeli lepke, a másik a lombszöcske. Most még Cs.-t sem tudom áthívni, hogy fogja meg, mert ő sincs otthon. Gondolkoztam, hogy szólok egy szomszédnak, de mivel már tegnap is vesztegzár alatt volt a konyha a fenevad miatt, és először a mosogató felett ücsörgött, a koszos edények a konyhaasztalra vannak halmozva. Így kit hívjak be a konyhába? Holnap már az egész lépcsőház azon röhögne, hogy egy sáska miatt lezárja a lakást az ÁNTSZ.

Egész nap abban reménykedtem, hogy lejjebb jön, rá tudok tenni egy befőttesüveget, és ki tudom dobni a lakásból. De nem, ez a dög még mindig ott röhög a plafonon, én meg holnap vehetek méregdrágán kaját a gyorsétteremben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...