2016. április 24., vasárnap

A pösti nő

Azért már az első hétvégén sikerült kiakasztani a falubéli szomszédaimat. A szombati napsütésben nagyon szépek voltak a gyümölcsfák virágai, meg akartam örökíteni őket, ezért elővettem a fényképezőgépemet. Némelyik virág kicsit magasan volt, alulról nem tudtam elég szép képeket csinálni róluk, ezért odahúztam egy széket az egyik fához, ráálltam, és úgy fotóztam. 

Amikor befejeztem a kattogtatást, megláttam, hogy a sógorom nagypapája tátott szájjal nézi, mit csinálok fent, és a szomszédban dolgozgató idős házaspár kezében is megállt a kapa, döbbenten bámulnak rám. 

Hát, ezek a pösti népek, fotózgatják a virágokat... Ki érti ezt...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...