2021. augusztus 30., hétfő

Búcsú

 Így, hogy több helyen is voltunk, hazaszaladtunk, átcsomagoltunk és mentünk tovább, olyan érzésem volt a végére, hogy már vagy három hete nyaralok, pedig csak tíz napra szabadultam el. 

 Vasárnapra ezért már nem terveztünk semmit, heverésztünk, pakolásztunk a lakásban. Én még vettem pár cső kukoricát, megfőztem, olvasztott vajjal meglocsoltam, sóztam, hmmmmm, így zártam a nyári szezont.



 Én még nagyon tiltakoztam az ellen, hogy véget érjen a nyár, de úgy látom, ez eldöntött kérdés, pár napja már csípősek az esték, és ha süt is a nap, már nincs olyan ereje, mint két hete. 

 Remélem, lesznek még meleg napok, mert sok munka lenne a kertben, rengeteg virágot kellene, átültetni, és nem lenne jó nyakig sárosan dolgozni kint. Már láttam szép kis krizantémokat, tavaly még november végén is virítottak, pár tő ki is hajtott idén, szeretnék még többet belőlük. Nem mondom, hogy könnyű elfogadni, hogy így elrohant megint egy évszak. Mindenesetre hétvégén Aperol Spritz társaságában elsiratjuk ezt a húgommal.

Viszlát, Nyár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...