2014. december 28., vasárnap

Hitted volna?

Színházban voltunk ma, és mondhatom, ezért megérte kibújni a meleg takarók alól,  kiszakadni a habcsókok, szaloncukrok közeléből. Több mint másfél órán keresztül nevettem, de úgy, hogy folytak a könnyeim.

Tudtam, hogy Kern András mindenben nagyon jó, Hernádi Juditban is bíztam, de attól tartottam egy kicsit, hogy unalmas lesz két hatvan év körüli özvegy szerelmi története. Így utólag belátom, hogy ez nem volt szép tőlem. Ha belegondolok, anyukám is egy hatvan év körüli özvegy, és tapasztalom, hogy nem berakott frizurás, gumiharisnyás, lekvárokat rendezgető nyugdíjas, ahogy én elképzelek egy hatvan éves embert, hanem egy csinos nő, aki arra vágyik, hogy szeressék. Ilyesmiről szól a Hitted volna?, csak viccesen.

Szerintem ezt a darabot mindenkinek látnia kellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...