2015. augusztus 9., vasárnap

Az én homokozóm

Néha az agyamra mennek az EzoTerik, akik jönnek a nemondjilyetmertbevonzod hülyeségeikkel meg a sosem volt keleti bölcsességekkel, de néhány technikájuk hasznos, azt belátom. Az egyik ilyen a Zen kert. 

Ez egy kis láda finom fehér homokkal, kavicsokkal, szobrokkal. Jó drágán árulják a neten. A leírás szerint "kiválóan használható a békés percek mély átéléséhez". Nagyon megtetszett, de smucigságom nem engedett 3-4 000 forintot költeni egy marék homokra. 

Így aztán kunyiztam a keresztlányomtól a homokozójából egy kevés homokot, beletettem egy üvegtányérba. Találtam a trafikban száz forintért egy homokozógereblyét, és azzal mintát húztam a homokba. Már csak néhány tengerpartról hazahurcolt csigaház kellett, és készen volt a saját, különbejáratú Zen kertem. 

Nagyon jó ujjal rajzolni a homokba vagy a gereblyével mindenféle mintákat húzni bele. Még a végén csöpögtetett várat építek a szoba közepén...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...