2015. augusztus 29., szombat

Nekem a Balaton...

Jelentem, a Balaton még mindig gyönyörű.



Már nyár eleje óta vártam, hogy  vakációzzunk végre Badacsonyban. Hagyomány, hogy augusztus 20. után megyünk, miután a tömeg már visszajött. Amikor múlt hét végén mutogatták a Budapest felé araszoló, kilométer  hosszú kocsisorokat a tévében, én dörzsölgettem a tenyeremet, és magamban mormogtam, hogy gyertek csak, gyertek csak, minél kevesebben maradjatok a tónál, mire én megyek.


Így aztán négy napig szinte üres utcákon bringázhattunk, bejártuk a Balaton partját Badacsonytól Füredig, és Badacsonytól Vonyarcvashegyig, majd körbekerekeztük a Szent György hegyet. És körbe is ettük, mert elég gyakran megálltunk büféket, éttermeket próbálgatni.


Napi 50-60 kilométert bringáztunk, csodálom, hogy életben maradtam. Ami kicsit megnehezítette a dolgunkat, az a tűző napsütés volt. Persze, jobb volt ez, mintha esőben kellett volna tekerni, vagy a ködbe vesző Badacsonyt kellett volna bámulni a szobánk ablakából, de azért egy-két helyen megpörkölődtem.

Most rendezgetem a fotókat, és félóránként fújom magam Irix-szel. Hiába, veszélyesen élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...