2015. augusztus 7., péntek

Hajókázás

Kipróbáltunk egy kuponos budapesti sétahajózást F.-el, és szuper volt. Még élénken él bennem a gyerekkori  hajókirándulások emléke, amikor fél percenként kérdezgettük a tesóimmal, hogy odaértünk-e már, de persze sosem értünk oda. Ezért tartottam attól, hogy unalmas lesz egy órán át kóricálni a vízen, de úgy tűnik, felnőttem, mert nagyon tetszett. 


Mondhat bárki bármit, szerintem nekünk van a legszebb fővárosunk a világon.

És ha már a Batthyány téren voltunk, ettünk Nagymama palacsintájából. Még sosem ettem sós változatot, most kipróbáltam a gombásat. Nem volt rossz, de azért maradok a pudingos, csokis, meggyes palacsintánál.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...