2015. január 29., csütörtök

Az egész városban nincs más fekete...

A hóesés megmentette a napomat. Reggel sikerült F.-el úgy összeveszni, hogy a végén otthagytam a metróban, és még azt is mondtam rá, hogy idióta. Annyi mentségem van, hogy valóban produkálta az idiótaság minden tünetét, és nem neki mondtam, hanem csak úgy tényként megjegyeztem magam elé mormogva. A pompás napindítónak köszönhetően aztán minden szembe jövő kollégám megállapította, hogy ramaty a hangulatom vagy hogy ramatyul nézek ki. Ezért inkább bevonultam az irodámba egy nagy kancsó teával, és nem sokkoltam a többieket a sírásra álló ábrázatommal.

De amikor megláttam, hogy hatalmas pelyhekben szakad a hó, jobb kedvre derültem. Azért rossz volt, hogy nem tudok F.-nek küldeni egy sms-t, hogy nézzen ki az ablakon, milyen gyönyörű a hóesés. Aztán felidéztem néhány feminista mantrát, ilyeneket, hogy "erős nő vagyok, engem nem egy férfi határoz meg", így egyrészt jobban lettem, másrészt nem küldtem sms-t F.-nek, hogy sz...ja össze magát. Nagyon szorítottam, hogy kitartson a hó estig. A munkatársaim, akik azon morgolódtak, hogy takaríthatják az autójukat, néztek is rám furcsán, amikor nagy boldogan loholtam ki a kapun, és trappoltam a fehérségben.

Mire hazaértem, besötétedett, a lépcsőházunk hatalmas belső udvarán már hóembert építettek a gyerekek. Gyorsan vízhatlan felszerelést öltöttem, és tettem egy nagy sétát a bolyhossal. A kis utcák a szokásosnál is csendesebbek voltak, csak azt lehetett hallani, ahogy a hó nyikorog a talpam alatt. 

Másokra is hasonló hatással volt a hóesés, mert a park tele volt hógolyózó emberekkel és hóban hempergő kutyákkal. A bolt előtt egy csomó szánkó sorakozott, gondolom minden gyerek kikönyörögte, hogy azzal húzzák őket hazáig. Egyszer eszembe jutott, hogy milyen jó lenne, ha F. itt lenne, de megint arra gondoltam, hogy erős nő vagyok stb., stb., és már nem érdekelt.

Most száradunk a bolyhossal a konvektor előtt, és nézzük a havas fákat az udvaron. És az egész városban nincs más fekete, no nem a Bodri kutya orra hegye, hanem F. sötét lelke.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...