2015. január 1., csütörtök

Vissza- és előre tekintés

2014 legnagyobb eredménye számomra, hogy megírtam a diplomamunkámat, olyanra, amilyenre szerettem volna, megvédtem és bezsebeltem mindezért az ötöst. Nagy változásokat is hozott ez az év, új, nagyon szuper munkakörbe kerültem, elköltöztem Cs.-től, összeköltöztem F.-el. Összességében jó év volt, soha ne legyen rosszabb!

2015-ben lesznek nagy feladataim:
- helytállni a munkahelyemen az új felállásban is
- megtanulni rendesen autót vezetni
- megtanulni rendesen angolul
- leadni 6 kilót
- visszahozni a masszírozást az életembe
- sokat fényképezni a nagy géppel is

Van, amit magamért kell megtennem:
- elmenni egy balatoni bringás barangolásra a bolyhossal
- elmenni egy külföldi utazásra F.-el

És a legfontosabb, hogy megszeressem azt a nőt, aki vagyok. Hogy ezt meditálva, jógázva, biciklizve vagy fejen állva tudom elérni, azt még nem tudom, de kipróbálok néhány módszert idén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Miért?

 Én csak azt szeretném kérdezni az Élettől vagy tulajdonképpen már bárkitől, aki tudja a választ, hogy miért nem tudnak az emberek egyszerűe...